Vistas de página en total

martes, 13 de noviembre de 2012

E o transfer chegou á miña vida...

...penso que para quedar, a pesar de que o meu ferro para alisar a roupa estea un pouco cheo de que o use só para as miñas trapalladas de traballos manuais.
Ten os días contados, tanta tintura, tanta tea, tanto pegamento... creo que axiña dirá ata aquí chegamos. É o malo que ten.
O outro día nunha feira había restos dunha libraría e entre eses restos unhas caixiñas de papel transfer para pegar en camisetas brancas.
Andando pola rede pensei eu, que mágoa o das bonecas de papel estas coas que xogabamos, se eu soubese debuxar mellor facía unhas... Peeeeero, acudín ao google-imaxes e a miña frustración converteuse nun grandísimo OLEEEEEE!!!!!, aí estaban, todas e máis.
Recortando o xa impreso
Unhas xa recortadas
Pegando na camiseta

Camiseta arrefriando
 Así que tirei de impresora, recortar, adquirín por 8 euros un par de camisetas brancas e puxémonos ao choio (sempre acabo contando cun pinche que me asesora e me colabora a tope).
Aquí poño fotiños, que estou agardando a que seque e xa poño o resultado final.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Agradécese a crítica construtiva, a achega persoal, as loanzas, máis xeitos de facer, ideas novas...