Vistas de página en total

jueves, 22 de agosto de 2013

Cousiñas para a escola

Teño o labor abandonadísimo... seino e disgústame, porque comezaba a atoparlle o gusto a facer cousiñas chulas bymyself.
Agora ando a ver se lles coso algo chulo aos mandilóns para o cole das nenas. Teño a idea, a ver se lles gusta a elas, porque ultimamente teñen algo de carraxe co tema dos lobos, que nos contos sempre lles cadra o peor papel.
A miña idea era facer unha carapuchiña xeitosiña e moderna nun dos petos e o lobo con cariña de bo e carrexando o cestiño no outro.
O debuxo desta vez vouno facer eu, guiándome por outros, loxicamente, pero en fin... que a miña cutre habelencia debuxando é coñecida, pero é que se non me poño, non lle dou para diante ao tema nunca.
En canto vaia poñendo mans na obra deixo fotiños... espero non deixar os mandilóns como para que haxa que mercar outros de urxencia.

Deixo as fotiños de como van quedando. Carmela aceptou a Carapuchiña e ao lobo, pero Icía só quería bicherío: ovellas, coellos, cans, gatos... esta nena necesita unha boa dose de rural. Velaí quedan, aínda sen rematar, pero xa con boa forma.


Detalle do lobo e da Carapuchiña

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Agradécese a crítica construtiva, a achega persoal, as loanzas, máis xeitos de facer, ideas novas...